Choroby technologiczne… oficjalnie

skok na główkę...Będąc ostatnio w Barcelonie, trafiłem na taki oto znak. Pierwsze skojarzenie… oczywiście zakaz skakania na główkę (lub skakania jako takiego z okna). Dla jasności dodam, że znak oczywiście stał na normalnej ulicy, w pobliżu targu 🙂

Dlaczego o tym wspominam? Gdyż znak ten skojarzył mi się z innymi znakiem choroba e-lokomocyjna, jaki zobaczyłem w artykule „8 nowych chorób, które stworzyła technologia„.

Ten znak autorzy przypisali… chorobie e-lokomocyjnej – prawda, że fajna nazwa? O niektórych choroba, jak uzależnienie od Internetu, czy facebookowa depresja !!! już nawet wspominałem kiedyś.

Ale np. taka nomofobia… cyt. „Schorzenie jest na tyle powszechne, że znalazło się w najnowszym wydaniu DSM-V – spisie zaburzeń psychicznych tworzonym przez Amerykańskie Towarzystwo Psychiatryczne.” Podoba mi się też efekt Google’a 🙂 Mam nadzieję, że na żadną z tych „nowoczesnych” chorób jeszcze nie zapadłem (i nie zapadnę). A Wy? Może już macie któregoś z tych bakcyli??? :)))

Informacje o Zygmunt Bularz

MCP, MCTS, MCSA, MCITP, MCT
Ten wpis został opublikowany w kategorii Ciekawostki, Computers and Internet i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz